Reclamezitjes.

Het reclamezitje is een van de meest sympathieke en originele objecten binnen experiential marketing. Het is een opvallend medium met als voordeel dat de zitjes erg lang meegaan. Zo bereik je met deze vorm van buitenreclame snel een grote doelgroep en vergroot het je naamsbekendheid. Daarbij zit er heel vaak niemand achterop de fiets waardoor je merk de hele stad wordt rondgereden.

Door het reclamezitje op specifieke fietsen te plaatsen – zoals op dames-, heren- of kinderfietsen – of door voor een specifieke locatie te kiezen, kunnen we je doelgroep nog beter aanspreken.

Natuurlijik kunnen we de zitjes bij een evenement of actie verspreiden maar ook als guerrilla-actie inzetten. Daarbij maak je met de reclamezitjes heel veel jonge mensjes blij met een comfortabel ritje achter op de fiets.

Ook een campagne starten?

Naast creatief bureau voor tailor made brand experiences, zijn wij ook producent van onconventionele streetmedia. Deze kunnen wij altijd snel en goedkoop uitvoeren. Dus is jouw doel om op korte termijn brand awareness op straat te realiseren? Wij krijgen het op een originele en ludieke wijze voor elkaar. Benieuwd wat we voor jouw merk of product kunnen betekenen? Klik dan op de contact button!

Anderen bekeken ook: