Center Parcs – Picknickdag Activatie & Event & Beurs & PR Stunt

Center Parcs staat voor natuur en plezier maken buiten. Daarom willen zij picknickdag het leven inblazen en mensen stimuleren om naar buiten te gaan. Aan Raúl&Rigel is gevraagd picknickdag vorm te geven en te organiseren.

Men kon zich via Instagram advertenties inschrijven voor de Picknickdag en hun kleedje claimen. Op 19 augustus was het zo ver, de eerste Center Parcs Picknickdag. We toverden een stukje van het Amsterdamse Bos om tot de perfecte picknickplek. Bij aankomst meldden de bezoekers zich aan, kregen zij een royaal gevulde picknickmand en mochten een plekje uitzoeken. De kinderen kregen een bellenblaas en konden spellen spelen zoals XL Boter Kaas en Eieren, Jenga, Ringwerpen en Limbo. De promo dames zetten alle bezoekers leuk op de foto met de polaroid camera en wanneer deze wordt gedeeld op Instagram maak je kans op een overnachting in een Center Parcs park!

Een prachtige en positieve dag, leuke foto’s en aftermovie die Center Parcs gaat gebruiken om volgende edities van de Picknickdag onder de aandacht te brengen zodat Picknickdag een begrip wordt door heel Nederland!

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!