Talpa – Tough-as-Nails Activatie

Om het nieuwe klusprogramma ‘Tough As Nails’, dat te zien is op Veronica & Prime video te promoten, vroeg Talpa ons om een ludieke actie te produceren in de stad Rotterdam.

We daagden krachtpatsers in Rotterdam uit om mee te timmeren aan een flink bouwwerk.

Op het Eendrachtsplein vlakbij de bushaltes bouwden we als activiteit een houten bushokje na. We trokken ter plekke oersterke mannen en vrouwen van de straat om hen een bijdrage te laten leveren aan het bouwproces. Dit gebeurde onder leiding van onze klusjesmannen.

In 2 dagen hebben we gezamenlijk met passanten het bushokje weten te bouwen. Van het proces hebben wij een aftermovie gemaakt die via de diverse social kanalen zijn verspreid om het programma onder de aandacht te brengen. 

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!