NYX – La Casa de Papel collectie lancering Activatie & Event & Beurs

NYX Professional Makeup heeft Raúl&Rigel gevraagd een winkel activatie op te zetten voor de lancering van hun nieuwe exclusieve collectie in samenwerking met Netflix hitserie La Casa de Papel. Op 10 november lanceerden ze de collectie online en in de Douglas store in Hoog Catharijne, de enige winkel waar de collectie te koop zal zijn. 

Om de aandacht van het winkelend publiek in Hoog Catharijne te trekken hebben wij een team van 10 promotiemedewerkers als La Casa de Papel acteurs door het winkelcentrum laten marcheren. Zij stuurde alle bezoekers naar de Douglas store, hier werd iedereen ontvangen met een glas bubbels en een zoetigheidje. De La Casa de Papel DJ zorgde voor een gezellige sfeer in de winkel en draaide hits zoals ‘Bella Ciao’.

Deze toffe lancering van de bijzondere collectie van NYX trok veel bekijks en liet de verkoopcijfers flink stijgen! 

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: