Bol.com – Jenga XXL Activatie

Het komt wel eens voor, je bestelt een pakketje en deze komt later dan beloofd….

Ook bij bol.com gaat er wel eens wat mis; iets dat de webshop niet lekker zit. Daarom wilden zij een gebaar terug maken naar haar teleurgestelde klanten. Raúl&Rigel werd gevraagd om dit voor eens en voor altijd goed te maken met deze mensen. In samenwerking met Made For Digital en Yune realiseerden wij daarom de hoogste Jenga toren ooit! Een moment van ultiem plezier.

Op 16 mei vond de grote Jenga XXL activatie plaats, waarbij teleurgestelde klanten samen met hun vrienden dit spel op reuzenformaat konden spelen. De vrienden werden in teams van twee opgesplitst en gekoppeld aan één van de machinisten. Om elke volgende zet aan te geven, gaven de deelnemers via een portofoon de juiste instructies aan de machinisten van de graafmachines. Aan deze mannen op hun beurt de taak om uiterst zorgvuldig het gekozen Jenga blok uit de toren (van bijna acht meter!) te verwijderen.

Het was een groot succes. bol.com’s klanten en hun vrienden beleefden de dag van hun leven! Een goedmaker om nooit te vergeten.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: