Clan de Banlieue – Pressday 2021 Event & Beurs

Voor de lancering van de nieuwste collectie van Clan de Banlieue werd aan Raúl&Rigel gevraagd om mee te denken over de organisatie van het lanceringsevenement.

Het 17e-eeuwse Slot Zeist werd het decor voor de lancering. Onder de genodigden waren pers, influencers en artiesten. Gasten kregen een tour door de verschillende kamers van Slot Zeist waar de collectie op een originele manier werd gepresenteerd. Het oude karakter van Slot Zeist werd gecombineerd met moderne uitstraling van het merk en de nieuwste technologie zoals LED walls en een optreden van Frenna via een hologram. Hiermee werd hij de eerste nederlandse artiest met een hologram. Gasten kregen op het evenement zelf ook de kans om een hologram van zichzelf te laten maken. Na de tour konden de gasten genieten van borrel op het terras van Slot Zeist.

De introductie van de nieuwe collectie was een succes waarbij veel pers en influencers het

evenement op verschillende kanalen hebben gedeeld.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: