David Beckham – The Power of Classics projecties Guerrilla actie

COTY wilde de fragrances van David Beckham onder de aandacht brengen rond vaderdag. Aan Raùl&Rigel werd gevraagd dit op een opvallende en onconventionele manier te doen.

In de week van vaderdag projecteerden we bewegende beelden van David Beckham die zijn gemaakt voor deze classic geuren. Dit onder de noemer ‘’The Power of Classics’’. We projecteerden deze beelden op verschillende gebouwen in Amsterdam, zowel in het centrum als daarbuiten.

De projecties trokken de aandacht van veel passanten. We maakten hier een videoproductie van die werd gedeeld op sociale media, ook door de man himself; David Beckham.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: