Bacardi – Rum Room promotie Event & Beurs & Guerrilla actie

OMD heeft Raúl&Rigel gevraagd om de opening van de Bacardí Rum Room onder de aandacht te brengen in Amsterdam. De Rum Room is een exclusieve pop up store die maar 2 maanden open is. Het was dus erg belangrijk dat in deze korte tijd veel mensen de Rum Room bezochten. 

De campagne werd afgetrapt met krijt uitingen op 100 plekken in het centrum van Amsterdam. In deze uitingen zaten pijlen verwerkt die de weg wezen naar de Bacardí Rum Room. Gedurende de hele maand december hebben we ieder weekend een aantal fiets billboards ingezet met grote Bacardi Rum Room uitingen er op. Winkelend publiek kon niet meer om de pop-up Rum Room heen, de bikers fietsten rondom de negen straatjes, in de Jordaan en rondom het Centraal Station. 

De medewerkers in de Rum Room gaven aan van veel klanten positieve reacties te krijgen over de fiets billboards. De meeste mensen lieten weten dat ze door deze mobiele billboards wisten van het bestaan van de Rum Room. Sinds de inzet van de fiets billboards werd het volgens het winkelpersoneel veel drukker in de Rum Room en stonden er zelfs rijen buiten. Een groot succes dus!

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: