AXE – Fresh Forest & Graffiti Experience Activatie

AXE wilde haar nieuwe AXE Collision FRESH FOREST & GRAFFITI bekend te maken in de ‘urban community’ en onder onze AXE doelgroep (jongens 13-24). Raúl&Rigel werd gevraagd voor een creatieve activatie.

We plaatsten een tuinkas in Hoog Catharijne en creëerden hier in een urban jungle inclusief palmbomen, varens, een kleine waterval, houtsnippers, boomstammen en tropische geluiden. Voorbijgangers konden onder begeleiding van twee professionele graffiti artists hun eigen ‘piece’ maken in deze urban jungle op een digitaal scherm. Hun digitale kunstwerk was deelbaar via social. Na afloop van het graffiti spuiten kregen zij ook een goodiebag, met daarin onder andere een sample van de nieuwe geur, mee naar huis. Een promotieteam buiten de kas sprak voorbijgangers aan om mee te doen.

Het was een groot succes. Er ontstonden rijen voor de kas omdat iedereen wel eens een keer de stoute schoenen aan wilde trekken en graffiti te spuiten.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: