Clinique – Hydration Lab tour Activatie
Clinique heeft aan Raúl&Rigel gevraagd mee te denken aan een concept waarbij een 360° campagne uitgevoerd kan worden rondom de bestselling lijn van Clinique genaamd Moisture Surge met als hoofddoel awareness genereren en te verhogen rondom het merk Clinique.
We hebben een truck omgebouwd tot hydration lab, met dit lab zijn wij gestationneerd op verschillende hightraffic steden. Het was een echte eye catcher, waarbij er veel buzz werd gegenereerd via verschillende sociale mediakanalen. Passanten kregen de mogelijkheid om een hydration huid analyse te ondergaan, waarna er een huidverzorging advies werd gegeven door een van de beauty advisers op locatie. Daarnaast maakte je kans op leuke kortingen of cadeautjes! Enkele passanten die als eerst aanwezig waren kregen zelfs een goed gevulde goodiebag mee!
Een geslaagde Hydration Lab Tour, waarbij verschillende aspecten aan bod kwamen. Iedereen had hierbij de gelegenheid om kennis te maken met de Moisture Surge bestselling lijn van Clinique. Zoals in de video te zien is zijn er 1300 hydration testen afgelegd en samples uitgedeeld, 1600 ijsjes en 195.000 impressions op de socialmedia pagina van @clinique.