Just Eat TakeAway – Foodtruck Tour Activatie & Sampling

Just Eat Takeaway.com heeft Raúl&Rigel gevraagd ​​om een ​​ervaringsgerichte marketing campagne met een mobiele foodtruck ervaring op te zetten om naamsbekendheid te vergroten en jonge professionals/studenten tussen de 18 en 25 jaar aan te trekken.

Met een grote oranje foodtruck en de geur van sissend eten startte Just Eat Takeaway.com [JET] in de zomer van 2022 zijn allereerste foodtrucktour. Hier konden studenten proeven van de JET cultuur – konden zij meer leren over het leven bij JET en hun verschillende loopbaantrajecten en netwerken met andere gelijkgestemde studenten, allemaal onder het genot van heerlijke hapjes. We bezochten hiervoor verschillende hotspots en studentenevenementen door heel Nederland, België en Duitsland.

En dat is nog niet alles, het geluk kon ook beproefd worden met de jumbo koerierstas-trekking – degenen die een oranje bal grabbelde, kunnen kiezen uit een aantal mooie prijzen: van concert vouchers tot UEFA Championship-tickets!

De oranje foodtruck trok enorm veel bekijks op de beurzen en intreedagen, daarnaast heeft het enorm bijgedragen aan de brand awareness en hebben we 10 studenten blij kunnen maken met VIP concert tickets!

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: