Just Eat Takeaway – JET Euro Bike Tour Activatie & PR Stunt

De wens van Just Eat Takeaway.com was om een ervaringsgerichte marketingcampagne met fietsers om Europa te doorkruisen en content te creëren, naamsbekendheid te vergroten en te laten zien dat JET de beste familie is om voor te werken.

Raúl&Rigel koppelden Eva en Mari van Studioroekoe aan Just Eat Takeaway.com en zo was de #JETEuroBikeTour geboren. Eva en Mari, hebben meer dan 3.000 km over het Europese vasteland afgelegd om de langste Europese voedselbezorging op de fiets te voltooien. Hierbij sliepen ze bij collega’s op de bank. Hun tour begon op 6 juli in Kopenhagen en eindigde op 8 september in Amsterdam op het hoofdkantoor van Just Eat Takeaway.com (JET).

Ze fietsten door 9 landen, bezorgden 27 etenswaren, hadden 16 kantoor- en hubtours, ontmoetten meer dan 100 JETers in heel Europa, resulterend in meer dan 35 interviews die leidden tot 9 video-afleveringen die hun reis en de JET-collega’s in Europa documenteerden.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: