Hornbach – De Ochtend is van Ons Activatie & Guerrilla actie

Hornbach vond het tijd voor een eerbetoon aan alle vroege vogels en aanpakkers. Wanneer de rest van het land nog op één oor ligt, zijn zij namelijk al hard aan de slag. Onder het motto: “De Ochtend Is Van Ons” eren we iedereen die in alle vroegte al bezig is met zijn project. Omdat ze natuurlijk niet echt alleen zijn, want er zijn er nog duizenden die ook al met hun project bezig zijn. Aan Raúl&Rigel werd gevraagd om alle bouwvakkers en vroege thuisklussers in Nederland in het zonnetje te zetten op ludieke wijze.

Raúl&Rigel ging 2 weken lang in alle vroegte doordeweeks langs bij bouwplaatsen waar bouwvakkers aan het werk waren en ging in het weekend langs bij thuisklussers die met een project begonnen. Hier claimden we de ochtend. Dit deden we door middel van koffie, thee en ontbijtkoeken uit te delen vanuit de speciaal gemaakte Hornbach Koffiekeet met echte koffie kiosk. Een sympathieke act of kindness!

De actie was een groot succes! Ruim 500 bouwvakkers en thuisklussers genoten van een welverdiend bakkie pleur en we creëerden meer merkbinding met Hornbach.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: