De Lijn – Festival Bolderkarservice Activatie & Event & Beurs

De Vlaamse openbaar vervoersdienst De Lijn brengt mensen van A naar B met bus en tram. Zij staat voor duurzame en aantrekkelijke mobiliteit voor iedereen. De Lijn beweegt mee naar minder CO2. Om deze nieuwe positionering bekend te maken vroeg zij Raúl&Rigel om een fysieke activatie op touw te zetten.

Na 2 jaar levend in de corona pandemie mochten festivals eindelijk week georganiseerd worden. Voor festivalgangers kwamen wij met een service die festivalgangers ontlast na de lange reis, die zij er op hebben zitten richting het evenement. We vingen namens de De Lijn de laatste en zwaarste loodjes op met de De Lijn Bolderkar service!

Bij aankomst bij afdroppunt vanuit de bus of trein hoefde bezoekers niet meer met hun campinguitrusting te sjouwen, maar leenden wij hen een De Lijn bolderkar uit om hun spullen naar de camping te rollen; hoe fijn is dat! Zo optimaliseerde De Lijn we niet enkel de mobiliteit naar, maar ook op het festival.

We deden dit op de festivals Rock Werchter, Pukkelpop en Belgisch groenste festival Paradise City.

We hebben enorme aantallen festivalbezoekers blij gemaakt met een bolderkar. Veel lachende gezichten van mensen voor wie deze verlichting wel erg goed van pas kwam.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: