Flexa Reuzen Bril Activatie & PR Stunt

Uit onderzoek van Flexa is gebleken dat Nederlanders onze hoofdstad bovenaan de lijst van somberste steden plaatsten, gevolgd door Rotterdam, Lelystad en Den Haag. Om aan de wens van Nederlanders tegemoet te komen, vrolijkte Raúl&Rigel namens Flexa het Museumplein op met een gekleurde reuzenbril. Zo konden passanten het plein eens door een frisse, groene bril bekijken. Onder het motto  Kleur je leven met Flexa , ging de briltour verder langs de andere steden uit de top 4. Deze actie kwam onder andere onder de aandacht in de Telegraaf, Metro en was veelvuldig op het Internet te vinden. Uiteindelijk is er voor 90.000 euro aan free-publicity opgeleverd!

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: