De Efteling Schapen stunt PR Stunt

De Efteling heeft een nieuwe attractie: Joris en de Draak. Het verhaal in een notendop voor wie het niet kent: de draak eet alle schaapjes op en kleine Joris verslaat hem! Voor deze ludieke campagne waren alle schapen dan ook op de vlucht. Zij waren vermomd en verstopten zich op de gekste plekken! Zo zocht een glamour schaap onderkomen bij zanger Gordon thuis in Blaricum. Ook verscheen er een buffelschaap tijdens de Libelle Buffalo Beach Zomerweek en een finishvlag-schaap tijdens de Pinksterraces in Zandvoort. Ook op het trainingsveld van Oranje in Hoenderloo werd een middenstip schaap gesignaleerd. Buiten Artis zocht een zebraschaap een weg naar het zebraverblijf en in een koolzaadveld is zelfs een knalgeel schaap gespot! Op het laatst leken de schapen wel het land uit te willen vluchten: een schaaptoerist stond in de vertrekhal van Schiphol op zijn vlucht te wachten! Uiteindelijk bekende de Efteling dat de schaapjes voor de draak op de vlucht waren en dat zij op zoek zijn naar kleine drakenstrijders.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: