Hyundai Parkeer Challange Activatie

Promotie voor de nieuwe Hyundai i20 waarbij de nadruk ligt op de achteruitrijcamera van de auto.

Goud Activatie bedacht een activatie waarbij deelnemers elkaar konden uitdagen om met de Hyundai i20 zo precies mogelijk achteruit in te parkeren. Raúl&Rigel produceerden dit idee van a tot z. De deelnemers moesten binnen 20 seconden zo dicht mogelijk tegen een paal aan parkeren met behulp van de achteruitrijcamera. De gegadigden hebben gestreden om een volledig verzorgde skireis met de Hyundai i20!

De opvallende actie trok veel aandacht in het centrum van Almere. Daarnaast heeft het publiek kennis kunnen maken met de nieuwe Hyundai i20 en het gemak van de achteruitrijcamera.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: