Hornbach – Beste Klusser Nominatie Tour Activatie & Guerrilla actie

Ook dit jaar ging Hornbach weer op zoek naar De Beste Klusser van Nederland. Hierbij kunnen amateur klussers meedoen aan een competitie waarin zij laten zien welke klusskills ze in huis hebben. De winnaar van de finale krijgt “De Gouden Hamer” en mag zich een jaar lang De Beste Klusser van Nederland noemen! Om te verkondigen dat het weer tijd is dat mannen en vrouwen zich aan kunnen melden, werd Raúl&Rigel gevraagd om deze wedstrijd op een ludieke wijze onder de aandacht te brengen.

Raúl&Rigel kocht een oude 2e hands bouwkeet en bouwde deze om tot een ware Hornbach blikvanger. Inclusief oude stoelen, tafel met bankschroef en gereedschapsrek als interieur. Hiermee zijn we op tour gegaan om mensen op straat er van bewust te maken dat de nomineerfase is begonnen! Bij drukke landmarks maakten we een stop en bestormden onze interviewers voorbijgangers met de vraag ”Wie nomineer jij als Beste Klusser van Nederland?”.

De meeste mensen op straat werden razend enthousiast en wisten direct een vriend, vriendin, kennis of familielid die zij als hun ware klusheld zien. Zij nomineerden hem/haar meteen!

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: