Plekk Grootste Mistletoe van Nederland Activatie

Na een rumoerig 2016 wilde dating app Plekk vlak voor de feestdagen de liefde verspreiden. En wat symboliseert de liefde meer dan een simpele kus?!

Plekk heeft de Nieuwmarkt in Amsterdam opgefleurd met de grootste mistletoe van Nederland. Op deze mooi aangeklede “kusPlekk” werd iedereen uitgenodigd elkaar te kussen. Dat was zeker de moeite waard, want voor elke kus werd er door Plekk 1 euro aan de LINDA.foundation gedoneerd. Bovendien werd van elke kus een sfeervolle professionele foto gemaakt.

De reacties op deze sympathieke actie waren allemaal even vrolijk als hartverwarmend. Voor elke kus doneerde Plekk dus één euro aan de LINDA.foundation en daarmee steunen de kussers ook nog eens gezinnen die in armoede leven. Honderden mensen hebben volop gekust en dat heeft het mooie bedrag van 1657 euro opgeleverd.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: