Lotto-Skippyballen-Trekking-brand-activation
Lotto-Skippyballen-Trekking-pr-guerilla-marketing

Lotto – Skippyballen Trekking Activatie & Guerrilla actie & PR Stunt

Laat de lottoballen maar rollen! Lotto wilde via guerillamarketing heel Nederland laten weten dat de Lotto Jackpot van 26 miljoen euro 100% zeker zou worden uitgekeerd.

Voor deze door ons bedachte ludieke guerilla-actie hesen we 45 van onze promotiedames in een gele catsuit om ze te verkleden als lottoballen. Op gele skippyballen hopten ze door de stad.

De invasie van skippyballende lottoballen in Amsterdam bleek een geweldige pr-stunt. Op de Dam, op het Leidseplein, in het Vondelpark en op het Museumplein vormden de promotiedames een cirkel van zes lottoballen. Om de brand experience te verhogen, mochten omstanders zelf ook een gokje wagen door uit deze cirkel één lottobal te kiezen.

Deze stuiterende marketingstunt legden we vervolgens vast in een videoproductie. In korte interviews vroegen we wat mensen zouden doen met de hoofdprijs van 26 miljoen als ze hem wonnen.

Deze activatiecampagne verkreeg door het vele enthousiasme veel free publicity.

 

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

 

Anderen bekeken ook: