Libelle Kus Je Man Dag PR Stunt

Vrijdag de 13de was voor één keer een geluksdag. In opdracht van Libelle trokken een aantal Playboy-Bunnies het land in om het goede voorbeeld te geven op de eerste  Kus je Man-Dag . Dit was tevens het begin van een kortstondige ‘affaire’ tussen twee ogenschijnlijk uitersten in de mediawereld: Libelle en Playboy. Libelle vierde dit met een volledig aan mannen gewijd nummer. In deze Libelle stonden 5 zeer verschillende mannelijke Nederlanders centraal, waaronder Humberto Tan en Jeroen van der Boom. Humberto Tan werd tijdens zijn ochtendshow op BNR verrast met een bezoekje van de Playboy Bunnies. Raúl&Rigel was verantwoordelijk voor het concept en de uitvoer van deze ludieke actie.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: