SKODA-Zaterdaghulp-merk-activatie
SKODA-Zaterdaghulp-brand-activation

SKODA – Zaterdaghulp Activatie

Zaterdag is voor veel ouders de drukste dag van de week. Terwijl het eigenlijk juist een dag om uit te rusten zou moeten zijn. Daarom kwamen Skoda en reclamebureau Selmore met de zaterdaghulp. In samenwerking met Raúl&Rigel werd deze marketingcampagne uitgerold.

Basis voor de conceptontwikkeling was dat Skoda een ideale auto is voor die herkenbare, overvolle zaterdagen. Zo biedt hij veel ruimte en heeft hij veel slimme extra’s.

Voor deze marketingactie hadden we (in samenwerking met GoedBezig) een Skoda omgetoverd tot ware piñata auto met veel toeters en bellen, zoals een confettikanon en een limonadetap. Met deze auto maakten we een aantal promotionele films die ouders via online marketing opriepen om zich te laten helpen met hun kinderfeestje. Uiteindelijk zou er dan een indrukwekkende dinosaurus of prinses voorrijden bij mensen thuis.

De gehele actie was een doorvertaling van een reclamecampagne van Skoda waarin een zaterdaghulp centraal stond en sloot dus perfect aan. Naast blije kinderen en ouders creëerden we met deze brand experience ook een verhoging van de brand awareness.

De Skoda Kodiac raakte uitverkocht
en is in 2019 pas weer te koop

Fijne samenwerking met een
team van echte specialisten

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: