Scheepvaartmuseum-Onderzeeër-guerilla-marketing

Scheepvaartmuseum – Onderzeeër Guerrilla actie

Voor de tentoonstelling ‘Gamechangers’ van het Scheepvaartmuseum Amsterdam, bouwde Raúl&Rigel een heuse onderzeeër, welke ingezet werd voor promotiedoeleinden.

Nederland is een land van maritieme uitvinders. Al eeuwen wordt hier op en rond het water volop geïnnoveerd. Van Cornelis Drebbels eerste werkende duikboot uit 1620, tot de futuristische Ortega Submersible, de winnaar van de Piet de Jong Innovatieprijs 2016. Van het snelste vrachtschip van de Gouden Eeuw, tot de 3D-printer die vrachtschepen misschien wel overbodig gaat maken.

De tentoonstelling ‘Gamechangers | maritieme innovaties’ voerde je mee langs meer dan 25 van de mooiste, spannendste en vreemdste innovaties uit de Nederlandse maritieme geschiedenis. Revolutionaire uitvindingen die niet alleen de scheepvaart, maar ook de Nederlandse samenleving en economie hebben beïnvloed, naast jammerlijk mislukte, tijdrovende en geld slurpende pogingen.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: