Specsavers Horen Activatie & Guerrilla actie

Specsavers heeft Raúl&Rigel gevraagd verschillende concepten te bedenken om de hoortoestellen van de keten onder de aandacht te brengen. Extra uitdaging hierbij is dat op het onderwerp horen een taboe rust. Veel mensen weten dan ook niet of zij een hoorapparaat nodig hebben.

Het taboe op hoortoestellen is onterecht. Vroeger hadden we inderdaad nog van die reuze & helemaal niet functionele hoorapparaten. Nu is dat helemaal anders! Ze zijn kleiner, werken beter & zijn haast niet meer zichtbaar. Om dat te benadrukken heeft Raúl&Rigel het ouderwetse model weer op straat gebracht: een reuze hoortoestel op wielen! In de straten rondom verschillende Specsavers vestigingen hebben wij zo reuring & opzien gebaard met dit mega hoortoestel.

Maandelijks gaat ons promoteam naar een andere Specsavers vestiging ergens in Nederland. Het hoortoestel an sich zorgt natuurlijk al dat Specsavers op straat in de spotlight komt te staan. Mensen vragen zich af wat het is, en willen allemaal een eerste hoortest doen. Het uiteindelijke doel is om minimaal 5 afspraken te maken voor de lokale audicien. En dat lukt! Gemiddeld maken wij zo n 9 afspraken per vestiging.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: