TNT-Grabbeldagen-activatie-marketing
TNT-Grabbeldagen-brand-activation
TNT-Grabbeldagen-merkactivatie

TNT – Grabbeldagen Activatie

Uit onderzoek van PostNL is gebleken dat inwoners van Almere het meest onlineshoppen. Het post- en pakketbedrijf trapte in deze stad dan ook de landelijke Grabbeldagen af, een initiatief om online shoppers te belonen en het gemak van webwinkelen te onderstrepen. Iedereen in het bezit van een barcode van een PostNL pakket, mocht in de mega grote Grabbelton op het Stadhuisplein grabbelen naar prijzen, die bestonden uit waterkokers, LCD tv s, en nog veel meer! Het concept van de Grabbeldagen zijn bedacht door interactief bureau Vesper en Linden & Barbosa. De uitvoer op locatie nam Raúl&Rigel voor haar rekening.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: