Q Music Het Geluid Tour Activatie & Sampling

Qmusic begon het nieuwe jaar spectaculair, namelijk met de lancering van Het Geluid. En vroeg Raúl&Rigel om dit onder de aandacht van hun doelgroep te brengen. Daarom zorgde Raúl&Rigel voor een Qmusic promowagen met ingebouwde DJ-booth en tourde hiermee 5 dagen lang door Nederland om Het Geluid te verspreiden. Dit in de vorm van Het Geluid koelkastmagneten. We maakten namelijk magneten in de vorm van de ‘Het Geluid Boom Mic’ en verspreidden deze in 10 steden met een Q-promoteam. Zij deden 2 locaties per dag aan en deelden de magneten uit vanuit een klassiek busje waarbij zij uitspraken: Het Geluid is terug! Dit onder begeleiding van een plaatjes draaiende DJ die opzwepende muziek in Qmusic stijl aan elkaar mixte.

De actie was een enorm succes. Voorgangers praatten met elkaar over dat Het Geluid weer terug is, maakten een selfie met de Q-promowagen en begonnen spontaan te dansen op de muziek die de DJ draaide vanuit het busje. Ook werden de samples in de vorm van koelkastmagneten heel goed ontvangen. Iedereen wilde Het Geluid wel op z’n koelkast hebben!

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: