Verkade-doejenietzonder-sampling-pop-up-store
Verkade-doejenietzonder-brand-activation

Verkade – #doejenietzonder Activatie & Sampling

Lekker bijkletsen. Online shoppen. Je favoriete serie kijken. Iedereen heeft zo’n eigen moment waarop een koekje van Verkade echt niet mag ontbreken. De meisjes van Verkade zijn benieuwd wat jij niet doet zonder koekje van Verkade! In juni 2016 is dan ook de Verkade-campagne #doejenietzonder live gegaan.

We hebben een drietal filmpjes opgenomen om de campagne #doejenietzonder te laden en de filmpjes te gebruiken op social media. Hiernaast rijden onze Verkademeisjes vanaf begin juni het land door in de Verkade Koektruck. Ze hebben heel Nederland de Verkade Café Noir, Nizza en San Francisco laten proeven. Hiernaast willen ze natuurlijk weten wat jij niet doet zonder een koekje van Verkade erbij. Daarom kun je ook meedoen aan de win-actie en de Verkade Koektruck winnen voor bij jouw verjaardag of buurtborrel.

De filmpjes hebben het zeer goed gedaan op social media. Velen mensen hebben zich dan ook al aangemeld voor de win-actie! Hiernaast hebben we ruim 250K mensen kennis laten maken met de heerlijke koekjes van Verkade.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: