War-Child-Team-Up-pop-up-store-brand-activation

War Child – Team-Up Pop Up Store Activatie

Van 22 januari tot 4 februari 2018 werd op Utrecht CS de SpeelGOEDwinkel geopend. Deze pop-up was een initiatief van War Child, Save the Children en UNICEF Nederland, waarbij er speciale aandacht was voor het gezamenlijke project TeamUp.

Het project TeamUp biedt gevluchte kinderen de kans om door middel van sport-, spel-, en dansactiviteiten hun nare ervaringen een plek te geven, nieuwe vrienden te maken, zich te ontspannen, veilig te voelen en in beweging te zijn.

De kinderen leren spelenderwijs om te gaan met verschillende sociale thema’s, die hen tegelijkertijd helpen met het verwerken van bepaalde oorlogs- en vluchtervaringen.

In de SpeelGOEDwinkel werden de hele week verschillende workshops georganiseerd en activiteiten gepland met bekende Nederlanders. Je kon er de hele dag door, één van de speciale TeamUp spellen spelen met de aanwezige vrijwilligers van TeamUp.

De SpeelGOEDwinkel werd mede mogelijk gemaakt door de Nationale Postcode Loterij. Raúl&Rigel was verantwoordelijk voor concept en uitvoer.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: