NS-International-Drop-Me-Off-sampling-pop-up
NS-International-Drop-Me-Off-guerilla-marketing

NS International – Drop Me Off! Guerrilla actie & Sampling

Promotionele actie voor NS International en treinreizen naar Londen.

De slogan van de campagne was “Drop me off!”. We hebben speciale, custom made Engelse DROPzakjes laten maken die op Amsterdam Centraal en Rotterdam Centraal werden uitgedeeld door Queen Elizabeth, Bobby’s en Royal Guards. Op elk zakje stond een actiecode. Deze code kon op een speciale actiewebsite worden ingevuld en de winnende code won een geheel verzorgd weekend voor twee personen naar Londen. Een week later ging de Facebook-actie van start. Door te reageren op een speciaal Facebook bericht kon men nog een weekend naar Londen winnen.

Binnen twee dagen hebben we ruim 25 duizend dropzakjes uitgedeeld. Omstanders reageerden zeer positief, zeker 16% van de mensen vulden de actiecode in, en in de actieweek was een lichte piek te zien wat betreft het boeken van treintickets. Verder groeide de Facebook-actie uit tot een Facebook-knaller met ruim 23K likes en zeker 18K reacties!

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: