Thuisbezorgd-pop-up-restaurant-merk-activatie
Thuisbezorgd-pop-up-restaurant-brand-activation

Thuisbezorgd – Pop-up restaurant Activatie

Sinds oktober is het ook mogelijk om in het postcodegebied Business District Schiphol te bestellen via Thuisbezorgd. En dat moest natuurlijk aangekondigd worden op een bijzondere manier!

Daarom bedacht Raúl&Rigel om op 27 en 28 september een pop-up restaurant op een centraal plein in dit gebied neer te zetten. Voorbijgangers, mensen die in het het gebied werken en ’s middags een wandeling maken, konden plaatsnemen in het pop-up restaurant en kregen een gratis lunch! Bezorgd door -jawel- een heuse Thuisbezorgd bezorger.

Naast dit tijdelijke restaurant werden er ook 2 pick-up points geïnstalleerd, waar mensen die in de omliggende kantoorgebouwen werken, na deze actiedagen vanaf dan hun bestelling op kunnen halen.

Het Thuisbezorgd pop-up restaurant was een enorme eye-catcher en trok veel bekijks! Er werd enthousiast gereageerd op het pop-up restaurant en het ging als een lopend vuurtje alle omliggende kantoorgebouwen rond.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: