Oxfam Novib Diner at the Park Guerrilla actie & PR Stunt

Een bord vol eten is niet overal vanzelfsprekend. Daarom startte Oxfam Novib op 16 oktober haar nieuwe campagne  Support het zelfdoen , met o.m. de verkoop van het Oxfam Novib Wereldbord. Door het bord te kopen, krijgen mensen in ontwikkelingslanden de kans om zelf een beter bestaan op te bouwen en wordt het zelfdoen gestimuleerd.

Om deze campagne aan te jagen hebben we een stunt bedacht waarbij we mensen in het Vondelpark verrast hebben met een pop-up diner….Zo snel als alles werd neergezet werd alles ook weer weggehaald omdat een bord eten niet overal zo vanzelfsprekend is.

In een paar dagen had het filmpje al 800.000 views op facebook en 50.000 views op youtube. Verder heeft het filmpje heel wat exposure opgeleverd in de pers onder andere Adformatie, nu.nl, Dutchcowboys, Marketing Online, Volkskrant, AT5, RTV Noord-Holland, Het Parool & Linda.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: