Volkswagen – ID.3 camouflage Activatie & PR Stunt

Volkswagen komt in 2020 met een gloednieuwe elektrische auto; de Volkswagen ID.3.
Om dit aan te kondigen is Raúl&Rigel gevraagd dit op een bijzondere manier te doen.

Op 5, 6, 7 september hebben we op het plein voor Schiphol Plaza een gekoppelde container geplaatst met aan de binnen en buitenkant een camouflageprint. Om de nieuwe parel van Volkswagen nog niet volledig te onthullen plaatsten we deze ID.3 concept Car, voordat deze officieel werd onthuld tijdens de autobeurs in Frankfurt, in exact dezelfde camouflage print in de containers. Waardoor deze als een cameleon opging in het interieur, maar wel de vormen van de auto zichtbaar waren. Op de containers plaatsen we de tekst ”Soon to be seen Everywhere”.

De camouflage container wekte veel nieuwsgierigheid bij voorbijgangers. Autoliefhebbers kwamen dan ook de container in om de auto van dichtbij te bekijken en de promotiemedewerkers het hemd van het lijf te vragen over de nieuwe elektrische Volkswagen.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: