Sony Music – Harry Styles new album Activatie & PR Stunt

Op vrijdag 13 december 2019 kwam het gloednieuwe album Fine Line van Harry Styles uit! Het lange wachten werd beloond, want vanaf deze dag konden alle Harry fans eindelijk met z’n allen het album op repeat luisteren op Spotify! Maar dat was niet alles, om Harry zijn te fans bedanken voor alle support, maakte je ook nog eens kans op VIP kaartjes voor zijn show in de Ziggo Dome!

Ter promotie van het album plaatsten we, in het winkelcentrum Hoog Catherijne in Utrecht, in samenwerking met Sony Music een échte Engelse telefooncel. Je weet wel, zo eentje uit alle Britse films. In deze telefooncel hing een rinkelende telefoon. Nam je deze telefoon op? Dan maakte je kans op te gekke Harry Styles prijzen! Vond je de QR-code en scande je deze? Dan deed je mee in de race voor twee tickets voor Harry’s show in de Ziggo Dome op 6 mei 2020.

Naast kaarten voor zijn show waren er bovendien een heleboel andere toffe Harry prijzen te winnen!

De telefoon trok enorm veel aandacht van de doelgroep en andere passanten. De hele dag was het een komen en gaan van Harry Styles fans in de telefooncel die door het dolle heen waren om Harry eens te spreken!

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: