Monkey 47 – Gin Experimentum Event & Beurs & PR Stunt

Misschien wel hét drankje van deze tijd: ‘Gin Tonic’. Monkey 47 is van oorsprong een merk van handgemaakte jenever, gemaakt met 47 handgeplukte ingrediënten en afkomstig uit het Zwarte Woud in Duitsland.

Monkey 47 heeft 3 producten in het assortiment: de reguliere Monkey 47 dry gin, de sleedoorn en de barrel-cut. Onlangs heeft Monkey 47 een gelimiteerde Japanse editie gelanceerd genaamd ‘’Experimentum-serie’’, waarbij lokale ingrediënten zijn gebruikt. Voor de tweede editie van de experimentum-serie, die gelanceerd zal worden in België heeft Monkey 47 Raúl&rigel gevraagd dit onder de aandacht te brengen om de spreekbaarheid rondom het merkt Monkey 47 te vergroten.

Hierbij bedacht en verzorgde Raúl&Rigel het concept en productie voor Monkey 47,  waarbij alle zintuigen werden geprikkeld. Bartenders, Pers, consumenten stonden hierbij drie dagen lang centraal.

Om het geheime ingrediënt van de nieuwe experimentum series te introduceren toverde we de keuken van de bekende cocktailbar Dogma in Antwerpen tot een ware vishandel uit de jaren 20.

Deze launch viel enorm in de smaak bij de drie doelgroepen. Bartenders werden enorm enthousiast om het drankje te vanaf nu te gaan schenken aan hun klanten, consumenten om vaker Monkey 47 te bestellen en de pers klom meteen in de pen!

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: