SKODA – Inhaalfeestjes Activatie

Zaterdag is voor veel ouders de drukste dag van de week. Terwijl het eigenlijk juist een dag om uit te rusten zou moeten zijn. Daarom kwamen SKODA en reclamebureau Selmore met de zaterdaghulp. Het automerk claimt al enige tijd de zaterdag. Daar is nu in het kader van corona een nieuw activatieprogramma op bedacht, genaamd ‘Er was er één jarig’. Aan Raúl&rigel de taak om dit te gaan vieren.

Als fysieke vertaling hiervan reden we de hele zomer op zaterdagen naar kinderen voor een verlaat verjaardagsfeestje. Dit met SKODA auto omgetoverd tot rijdende taart inclusief feestelijke chauffeur, heerlijke limotap, knallend confetti canon en kersverse eetbare taart voor de jarige. Door corona hadden de kids hun verjaardag niet kunnen vieren. Op deze manier bezorgden we deze kindjes alsnog een leuke dag met de Zaterdaghulp service! We startten met een eerste partijtje die gefilmd werd en als commercial diende om de campagne aan te jagen.

De aanmeldingen stroomden binnen uit alle hoeken van het land. Voordeel voor ons; wij hebben door heel Nederland wekenlang kids blij mogen maken door hun verjaardag alsnog te vieren!

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: