Monkey 47 – Experimentum Series 2yo4 Activatie & Event & Beurs

Voor de lancering van de nieuwe Monkey 47 Experimentum Series 2yo4, een exclusieve gin met de extracten van bitterballen en mosterd zaden, werd aan Raúl&Rigel gevraagd om mee te denken over een spectaculaire lancering voor pers, bartenders en consumenten.

Raúl&Rigel organiseerde een 3 daags evenement in één van het best bewaarde geheim van

Amsterdam: snackbar ‘t Aapje. Achter de snackmuur verschuilde zich een verborgen Bitterballenfabriek waar de bitterballen professor druk bezig was om de nieuwste Monkey 47 gin samen te stellen. Gasten werden meegenomen in het verhaal van de zoektocht naar de nieuwe Experimentum Series en kregen de kans om de nieuwe gin te proeven.

Raúl&Rigel nam de organisatie op zich waarbij de zoektocht naar de perfecte locatie, uitnodigingstraject, acteur casting en de ontwikkeling van een volledig werkende bitterballen machine een aantal onderdelen waren. Uiteraard zorgde we voor een vloeiende uitvoer waarbij de klant volledig werd ontzorgd en zich enkel bezig hoefde te houden met de gasten.

Het evenement werd erg goed ontvangen door bezoekers en met veel media aandacht op social media.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: