Sony Music – John Mayer Sob Rock Tour Activatie & Guerrilla actie

Voor de release van het nieuwe album van John Mayer ‘Sob Rock’, vroeg Sony Music Raúl&Rigel mee te denken over een activatie om zijn nieuwe muziek corona-proof naar de mensen toe te brengen. 

John Mayer richt zich bij dit album vol op de jaren 80 vibes. Ter ere van de release van dit album bedachten we een Sob Rock Cadillac Tour. Met een gebrande roze Cadillac tourden we door Utrecht en Amsterdam. Uit de speaker klonk het nieuwe album van John Mayer en twee promotiedames toverde we om in 80’s rollerskate girls. Zij maakten polaroid foto’s van voorbijgangers en deelden stickers met Spotify QR codes uit. Zo brachten we de 80’s vibes en John Mayer zijn nieuwe muziek op een veilige, corona-proof manier naar de mensen toe. 

Alle voorbijgangers reageerden enorm enthousiast en het album stormde na die week binnen op nummer 1 in de Nederlandse Charts. 

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: