Sony Music – Adele ”30” projecties Guerrilla actie & PR Stunt

Voor de drop van het nieuwe album van Adele werd in verschillende steden over de hele wereld het getal 30 geprojecteerd. Sony Music vroeg Raúl&Rigel mee te helpen met een projectie in Amsterdam.

De A’dam Tower, het Nemo Museum en de bibliotheek van Amsterdam werden het canvas voor deze projectie. Het doel achter de projectie was het teasen van het publiek. Niemand wist voor wie en voor wat het was wanneer plots over heel de wereld mysterieuze “30” projecties verschenen. 

De projecties hebben hun werk gedaan, fans hadden al snel door dat het voor Adele was.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: