Sony Music – Farruko Pepas ADE activatie Activatie & Event & Beurs & Guerrilla actie

Sony Music vroeg Raúl&Rigel om een activatie tijdens ADE op te zetten voor het hitnummer ‘Pepas’ van de singer songwriter Farruko. 

Om deze hit te promoten hebben we een oude truck omgebouwd tot DJ & food-truck. 

Met de Pepas-party truck zijn we langs veel ADE venues en Amsterdamse pleinen gereden. Op al deze locaties hebben we een buitenfeestje gebouwd met exotische danseressen, een vuurspuwer, ‘Pepas’ festivalbandjes en maakten we polaroid foto’s van alle feestgangers en deelden we crêpes in Pepas stijl uit. De bandjes en polaroids waren beide voorzien van een Spotify QR-code die verwees naar de muziek van Farruko. Zo zorgden we voor een piek in het aantal streams van de artiest! 

De ADE bezoekers hebben genoten van de activatie op straat. Ze gingen compleet uit hun dak op deze pre-party bij de ‘Pepas party-truck’.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: