Evian x Moncler – Influencer Tour Activatie

Evian heeft in samenwerking met Moncler een nieuwe limited-edition waterfles uitgebracht. Deze bijzondere fles is ontworpen door kunstenaar NOT VITAL.

Deze nieuwe samenwerking benadrukt de oorsprong in de Alpen van deze iconische merken door de release van een 75 cl glazen fles, met prachtige sneeuw motieven in een eerbetoon aan de puurheid van de natuur. De bijzondere glazen fles is een perfect cadeau voor de feestdagen. 

Evian heeft Raúl&Rigel gevraagd deze bijzondere fles bij 8 influencers op een feestelijke manier langs te brengen. 

Wij hebben 8 influencers in Amsterdam bezocht, waaronder Anna Nooshin, Janine Kho en Chloe Sterk. Wij mochten hen de prachtige Evian x Moncler fles in een bijzondere cadeauverpakking overhandigen. Dit deden we niet zomaar maar met de Evian x Moncler steamer die werd vervoerd met een Tesla. Door het inzetten van de Tesla maakten we deze actie compleet duurzaam. Zowel de auto als steamer werden compleet gehuld in een feestelijke Evian x Moncler stijl.

De acteur verraste de influencers bij hun woning en begeleidde hen naar de steamer, ondertussen vertelde hij hen alles over de samenwerking van Evian en Moncler en de rol van kunstenaar Not Vital. Bij aankomst bij de steamer werd de giftbox feestelijk overhandigt. 

De influencers waren allen zeer verrast. De actie heeft daarbij ook een groot bereik op social media opgeleverd!

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: