TUI – Fair Travel activatie Activatie

Reizen maakt je wereld groter en het verruimt je blik. Maar om volgende generaties ook te laten genieten van al het moois op deze wereld, is het belangrijk dat we bewust reizen. Daarom introduceert TUI fair travel; een pakketreis waarmee je samen met TUI bijdraagt aan een eerlijke vakantie met een positieve impact. Het all-in totaalpakket is een groener alternatief voor je (vlieg)reis, accommodatie én de lokale bevolking & economie. Aan Raúl&Rigel werd gevraagd dit onder de aandacht te brengen.

Om TUI Fair Travel neen boost te geven hebben wij in Nederland en België de ‘’zoek de verschillen activatie’’ geproduceerd. Tijdens deze activatie hebben we winkelend publiek in de grotere winkelcentra van Nederland en België uitgenodigd een spelletje te spelen bij onze TUI setting. In deze setting waren 2 mega grote vakantie ansichtkaarten links en rechts geplaatst. Beiden met hetzelfde tafereel. Echter waren er toch een paar kleine verschillen te ontdekken tussen beide kaarten. Aan de deelnemers de taak om deze verschillen te vinden en te noteren in het digitale deelnameformulier op de iPads. Met hun deelname maakten bezoekers De deelnemers maakten hiermee kans op een reischeque voor een TUI Fair Travel reis.  

De actie was een groot succes. Ruim 700 mensen deden mee. Hiermee heeft Tui ook een mooi stuk bewustwording gerealiseerd!

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: