Hero Cassis – Koelkast Check Weken Activatie & Sampling

Hero Cassis moet vaker standaard in de koelkast komen te staan. Om dit te verwezenlijken is aan Raúl&Rigel gevraagd om mee te denken over een campagne en activatie.

We bedachten de ‘Hero Cassis Koelkast Check Weken’. Als aanjager van de campagne gingen we op pad met een filmploeg, de Hero Cassis check bus en een acteur om de koelkasten van Nederlanders te checken op Hero Cassis. Hier werden vervolgens 4 ludieke video’s van gemaakt die op de social media kanalen van Hero Cassis werden verspreid. Om deze campagne vervolgens te activeren stonden we een maand lang met onze sampling tour in de buurt van XXL supermarkten door heel Nederland. Voorbijgangers konden genieten van een heerlijk koel blikje Hero Cassis en konden daarnaast nog deelnemen aan de activatie waarbij ze 15 seconden de tijd kregen om te raden hoeveel blikjes er in de koelkast stonden. De winnaar maakte kans op een jaar lang Hero Cassis in zijn of haar koelkast.

We creëerde een videoreeks van 4 video’s welke op de social media kanalen van Hero Cassis te zien waren. Met de sampling actie hebben we 60.000 blikjes door heel Nederland verspreid. 

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: