Pernod Ricard – Horse with no name launch event Event & Beurs

Voor de lancering van de bourbon drank ‘Horse With No Name’ werd aan Raúl&Rigel gevraagd om een lanceringsevenement te organiseren voor bartenders en mixologists uit Nederland en België.

Aan Raúl&Rigel de taak een memorabele experience te creëren waar gasten kennis maakte met Horse With No Name en ze uitgedaagd werden de bourbon ook te gaan gebruiken in hun bar en in hun cocktail menu. Het moest bekend staan om de must have om onverwachte en unieke drank ervaringen te creëren voor bargasten. 

Het merk is geïnspireerd door het wilde westen, om deze stijl door te trekken in het evenement creëerde we een experience in een westerndorp genaamd ‘Escape to the desert’. Tijdens het evenement werden gasten meegenomen op een reis door verschillende ervaringen. Zo maakte gasten kennis met het merk en de drank. Denk hierbij aan een peper proeverij, een cocktailworkshop en konden gasten uiteraard de bourbon proeven. De avond eindigden met een heerlijke barbeque en een spetterend feest. Raúl&Rigel nam de gehele organisatie op zich van uitnodigingstraject tot setdressing. 

Het evenement werd goed ontvangen door de bartenders en mixologists en kreeg veel aandacht op social media. 

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: