Nationale Postcodeloterij – Projectie Postcodekanjer Guerrilla actie

Raúl&Rigel werd gevraagd om de Postcodekanjer van 58,9 miljoen op een impactvolle en sympathieke wijze onder de aandacht te brengen.

Omdat er een enorm bedrag te winnen was lieten we dit bedrag in groot formaat terugkomen in het straatbeeld. We deden dit door het geldbedrag in XXL formaat te projecteren op verschillende gebouwen in Amsterdam en Rotterdam. De projecties doken ruim een week voor de trekking op, zodat mensen er nog even op gewezen werden deel te nemen.

Zowel langs de snelwegen tijdens de avondspits als ook in de binnensteden was het bedrag van 58,9 miljoen te zien op markante gebouwen.

Grote aantallen mensen zag de projectie. We gaven hiermee een extra boost aan de campagne.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: