Robijn – Reuze Robijntjes Guerrilla actie & PR Stunt

Het bekende was merk Robijn wilde de nieuwe formule ‘Stip en streep’ op ludieke wijze onder de aandacht brengen. Raúl&Rigel werd gevraagd dit te doen.

In opdracht van Glasnost produceerden wij drie levensgrote Robijntje beren en plaatsten wij deze in drie verschillende steden als echte eye-catchers! We werkten samen met kunstenaars Paul de Groot, Mickey Yang, Nico Grasman & Cees Kaspersma die ieder hun eigen interpretatie van ‘stip en streep’ aan brachten op de 3D geprinte beren.

We hebben een maand lang het straatbeeld in Haarlem, Eindhoven & Leeuwarden opgevrolijkt! Inmiddels zijn deze kleurrijke reuze vriendjes ondergebracht in verschillende ziekenhuizen in de regio.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: