Lancome – Beauty Tech Tour Activatie & Sampling

Aan Raúl&Rigel werd gevraagd mee te denken hoe L’Oreal  de nieuwe skincare lijn van Lancôme onder de aandacht kon brengen.

Voor Lancôme en Marionnaud zijn we 9 weken lang verschillende dagen per week op pad geweest met de Beauty Tech Tour, om steden te bezoeken in Nederland en België. We bouwden een caravan helemaal om tot echte Beauty Tech promotrailer met de focus op skincare. Elke dag stond de trailer in de buurt van een Marionnaud winkel.

Mensen konden in de Beauty Tech bus een een heuse gepersonaliseerde huidanalyse laten doen a.h.v. Skinscreen & Youth Finder bij één van de experts van Lancôme. Vervolgens kregen ze na deze scan een sample van hun ‘routine’, met ook een kortingsbon die te besteden was in de winkel op Lancôme skincare.

We bezochten verschillende winkelcentra in Nederland en België. En daarnaast ook diverse L’Oreal leveranciers. Op die manier hebben we enorm veel verschillende mensen kennis laten maken met de nieuwe skincare lijn van Lancôme en opweg geholpen welke skincare bij hun huid past. 

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: