Yves Saint Laurent – Libre activatie Activatie & Guerrilla actie & Sampling

Ter promotie van de nieuwe damesgeur Libre van Yves Saint Laurent, heeft L’Oréal gevraagd aan Raúl&Rigel mee te denken voor een ludieke activatie tijdens de lancering.

We projecteerden beelden uit de campagne op verschillende iconische gebouwen in Amsterdam om de lancering van de parfum te boosten. De volgende dag stonden we met een XL Libre flacon op het stationsplein in Utrecht. De promotiedames deelden gebrande kraskaarten uit aan voorbijgangers waarbij zij kans maakten op een Libre le Parfum sample en gaven geurkaartjes mee om mensen kennis te laten maken met Libre Le Parfum.  De kraskaarten konden worden ingeleverd bij de Ici Paris XL in Utrecht.

Een succesvolle campagne waar de projectie en activatie onderdeel van uitmaakte. Er waren veel van de kraskaarten ingeleverd bij de Ici Paris en ook de projectie heeft veel mensen bereikt.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: