Subway – Royal Submarines Koningsdag 2023 Activatie & Guerrilla actie & PR Stunt

Subway had de wens om op een opvallende manier aanwezig te zijn tijdens Koningsdag 2023. In samenwerking met Fitzroy realiseerden we een ludieke actie op de grachten in Amsterdam.

Speciaal voor Koningsdag werd de ‘Royal Sub’ geïntroduceerd, een limited edition Subway broodje met oranje elementen. Mensen die via Thuisbezorgd het Royal Rub broodje bestelden voor 27 cent, kregen er wel iets heel unieks bij! Bij bezorging haalde Subway je op met de Royal Submarine. Zo konden mensen hun broodje op eten terwijl zij koninklijk genoten van hun vaart. Hiermee ontvluchtten zij de drukte op Koningsdag en was het puur genieten voor de gelukkigen.

In totaal vaarden er 3 Royal Submarines over de Amsterdamse grachten; mega blikvangers voor alle feestvierders in Amsterdam!

Met deze actie speelden we slim in op de behoefte van feestvierders en was Subway de smaakmaker van Koningsdag 2023. De actie werd breed opgepakt door de pers in Nederland en daarbuiten.

Ook een campagne starten?

Bij ons zit experiential marketing in hart en nieren. Op zoek naar een creative agency voor conceptontwikkeling, brand activations, PR stunts, event marketing, guerrilla marketing of sampling? Dan zijn wij de juiste one-stop-shop! Dus wil jij jouw doelgroep met een zintuigprikkeling op ludieke wijze in contact brengen met jouw bedrijf, merk, product of dienst? Klik dan op de contactbutton en let us know!

Anderen bekeken ook: